Cadeaukaarten : Backoffice

Portal

Om customer service en technische support afdelingen te ondersteunen zijn diverse functies beschikbaar op een portal. Deze is via een standaard webbrowser beschikbaar en biedt online actuele informatie. Meerdere gebruikers met verschillende rechten en rollen kunnen hierin opgevoerd worden. De portal biedt mogelijkheden zoals kaarten zoeken, kaartgegevens opvragen, transactiehistorie opvragen en kaarten (de)blokkeren.

Rapportage

Intersolve biedt een uitgebreide rapportage mogelijkheid, er zijn verschillende basisrapporten met splitsingen per land, subketen, filiaal, kaarttype of periode mogelijk. Het gaat dan om omzetontwikkeling, bestedingsinformatie, ouderdomsanalyse, floatwaarde ontwikkeling en rapportage voor verrekening met filialen. Mocht de door u gewenste standaard rapportage niet in gebruik zijn dan behoort maatwerk tot de mogelijkheden. Rapporten zijn beschikbaar in CSV, Excel of PDF formaten en kunnen worden aangeleverd via email, SFTP server of online opgevraagd. Onze rapportage formaten kunnen ook aangepast worden voor aansluiting op een intern verrekensysteem.

 

TOP