Over Intersolve

Intersolve beheert een bedrijfskritisch real-time netwerk waarin verschillende diensten en partners aan retailers gekoppeld kunnen worden.

Organisatie

Intersolve is dienstverlener op het gebied van cadeaukaarten, loyaliteitsprogramma’s, e-voucher, e-wallets en betalingen. Sinds de oprichting in 1996, heeft Intersolve zich ontwikkeld van een technologie leverancier tot een toonaangevende dienstverlener op deze gebieden. Hiervoor zet Intersolve haar SaaS gebaseerde transactieplatform in, dat in eigen huis is ontwikkeld.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, het internationale verkoopkantoor in Engeland.

Vergunning DNB

Om onze klanten verder te kunnen ontzorgen heeft Intersolve een vergunning als Elektronischgeldinstelling van De Nederlandsche Bank. Met deze vergunning mag Intersolve de financiële verrekeningen en het beheren van de tegoeden uitvoeren die bij deze diensten horen.

Meer informatie over de financiële dienstverlening van Intersolve op de site van De Nederlandsche Bank lees je hier.

Inspireren

Wij inspireren onze klanten door het aanbieden van white label oplossingen voor cadeaukaarten, loyalty en e-wallets via ons transactieplatform, EGI vergunning en betaaltoepassingen. Samen met onze klanten bouwen wij aan de snel veranderende wereld van loyaliteit en betalen.

521

merken

215798

winkellocaties
online & offline

842

integratie partners

Klanten

Op basis van standaard elementen realiseren we voor elke klant een unieke oplossing waarbij optimaal gebruik wordt gemaakt van de flexibiliteit van ons platform en ons uitgebreide partnernetwerk.

Ons klantenbestand is internationaal en zeer gevarieerd: grote retailers in alle branches, fintech startups, gemeentes en andere overheidsinstellingen, gezondheidszorg, premium brands, entertainment, loterijen, distributeurs.

Partners

We hebben een nauwe samenwerking met partners die een toegevoegde waarde bieden aan onze dienstverlening. Tot ons partnernetwerk behoren technische partners zoals kassa en Point of Sale leveranciers, betaalterminal leveranciers, Payment Service Providers, webshop ontwikkelaars en system integrators. Leveranciers van digitale content, giftcard distributeurs en de vele retailers versterken ons netwerk door elkaars producten te accepteren of distribueren.

Privacy

Intersolve vindt zorgvuldig gebruik van persoonsgegevens belangrijk. In onze privacy verklaring informeren we je over welke gegevens we verzamelen als je onze website gebruikt en/of gebruikmaakt van onze diensten en producten. Ook vertellen we waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we de gebruikservaring hiermee verbeteren.

Informatiebeveiliging

Intersolve wil in alle opzichten een betrouwbare partner zijn. Integriteit, betrokkenheid, kwaliteit en samenwerken zijn de kernwaarden in het doen en laten van alle medewerkers van Intersolve. Een betrouwbare informatievoorziening waarbij de vertrouwelijke data wordt beschermd en de beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van gegevens is geborgd, is hier onlosmakelijk mee verbonden. In onze verklaring omtrent Informatiebeveiliging is hierover meer te lezen.

Responsible disclosure policy

At Intersolve, we consider the security of our systems a top priority. But no matter how much effort we put into system security, there can still be vulnerabilities present.

If you discover a vulnerability, we would like to know about it so we can take steps to address it as quickly as possible. We would like to ask you to help us better protect our clients and our systems.

Please do the following: E-mail your contactdetails to it-operations@intersolve.nl
We will sent a link to a secured environment where the finding can be shared.
Do not take advantage of the vulnerability or problem you have discovered, for example by downloading more data than necessary to demonstrate the vulnerability or deleting or modifying other people’s data. Do not reveal the problem to others until it has been resolved.
Do not use attacks on physical security, social engineering, distributed denial of service, spam or applications of third parties, and
Do provide sufficient information to reproduce the problem, so we will be able to resolve it as quickly as possible.

Usually, the IP address or the URL of the affected system and a description of the vulnerability will be sufficient, but complex vulnerabilities may require further explanation. What we promise: we will respond to your report within 5 business days with our evaluation of the report and an expected resolution date.
If you have followed the instructions above, we will not take any legal action against you in regard to the report We will handle your report with strict confidentiality, and not pass on your personal details to third parties without your permission.
We will keep you informed of the progress towards resolving the problem.
In the public information concerning the problem reported, we will give your name as the discoverer of the problem (unless you desire otherwise), and as a token of our gratitude for your assistance, we offer a reward for every report of a security problem that was not yet known to us. The amount of the reward will be determined based on the severity of the leak and the quality of the report. We strive to resolve all problems as quickly as possible.

In control

Intersolve werkt voortdurend aan het verbeteren en optimaliseren van processen binnen de organisatie om te blijven voldoen aan de strenge normen van risicobeheersing en informatiebeveiliging.

Met het behalen van het ISO 27001 certificaat tonen wij aan dat wij voldoen aan de Internationale norm van alle informatiebeveiligingseisen gerelateerd aan het leveren van een transactieplatform voor cadeaukaart-, loyalty en e-wallet diensten via een Platform as a Service oplossing en het leveren van embedded financiële oplossingen met een Europese E-Money licentie.

Daarnaast beschikken we over een ISAE 3402 type 2 verklaring waarmee duidelijk is dat Intersolve de risico’s omtrent dienstverlening aan de klanten uitstekend beheerst.

Wij zijn trots op het werk dat onze collega’s verzetten waarbij zij in de uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden rekening houden met alle informatiebeveiligingsrisico’s.