Functie omschrijving

Als Application Support Analyst bij Intersolve draag je de verantwoordelijkheid voor het applicatielandschap van de gehele IT omgeving. Je werkt in een klein beheerteam op een dynamische afdeling. De IT organisatie bouwt mee aan de toekomst waarin nieuwe diensten en producten worden ontwikkeld. Op dit moment wordt de kern van de IT dienstverlening gedeeltelijk vernieuwd zodat een Lean en eenvoudiger beheersbaar operationeel platform ontstaat. Zo zijn wij op dit moment bezig met een transformatie naar een private Cloud omgeving.

Jouw profiel

  • Je bent de specialist en kennisbron voor de rest van de organisatie voor alle applicaties
  • Je zorgt voor goede, stabiele en continue werking van het huidige applicatielandschap
  • Je implementeert en configureert nieuwe softwarecomponenten en rolt deze uit binnen het platform
  • Je migreert klanten naar nieuwe versies van softwarecomponenten
  • Je bent verantwoordelijk voor de continue stabiele beschikbaarheid van de componenten binnen het applicatielandschap
  • Je ziet toe op zorgvuldige informatiebeveiliging
  • Je analyseert en verhelpt storingen en problemen en maakt eventueel wijzigingsvoorstellen
  • Je ziet toe op technische documentatie en zorgt dat dit te allen tijde up-to-date is.
  • Je zoekt pro actief naar verbeteringen voor de bestaande applicaties en technologieën.
  • Je optimaliseert geautomatiseerde processen.

Opleiding/achtergrond

Jij bent flexibel (geen 9-5 mentaliteit), klantgericht, je neemt graag eigenaarschap en hebt een pro actieve houding. Je bent continue bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening en met de security, beschikbaarheid en performance van de gehele IT-omgeving.

Verder herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van bedrijfskritieke Windows platformen
  • Affiniteit met een of enkele van de volgende technologieën & gebieden:
  • Webservices op basis van REST & SOAP
  • Microsoft SSRS / SQL Server / IIS
  • Linux (Ubuntu Server)
  • ELK Stack
  • IT Security
  • Affiniteit met real-time, zero latency transactieverwerking is een pre
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden.
  • Je beschikt over analytisch vermogen en een gestructureerde werkwijze.
  • Je werkt prettig in een team, bent zelfstandig, proactief en leergierig.

Wij bieden

  • Een zeer interessante functie in het hart van een groeiende organisatie
  • Een fulltime functie (0,8 – 1 FTE)
  • Salaris is marktconform
  • 27 vakantiedagen
  • Bedrijfsfitnessplan
  • Winstdelingsregeling
  • Laptop en telefoon

Procedure

Wanneer je cv is ontvangen zal er na de selectie een eerste gespreksronde plaatsvinden, wanneer deze voor beide partijen goed is doorlopen zal er een tweede en laatste gesprek volgen. Is er een match dan volgt er een aanbieding. Tevens volgt er een verzoek tot een VOG, referenten onderzoek en eventueel een (social media) screening. Je CV blijft bewaard tijdens de procedure, wanneer er een match is zullen alle andere CV’s worden verwijderd.

Informatie

Zoek jij een dynamische werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit jouw ICT carrière te halen? Neem dan contact op met Johan Assen (Manager Customer Support) via johan.assen@intersolve.nl voor meer informatie over de functie of stuur je CV en motivatie naar Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl