Functie omschrijving

Als Customer Support Engineer bij Intersolve ben je verantwoordelijk voor de registratie, het analyseren, oplossen en eventueel verder routeren van de tweede lijns calls van onze klanten. Ook het uitvoeren van klantinrichtingen is onderdeel van je functie.

Het is van groot belang dat je de klant de juiste vragen stelt en voldoende informatie verzamelt zodat jij of je collega’s de call kunnen afhandelen binnen de afgesproken service level afspraken.

Je staat continu in contact met de klant over de voortgang van de afhandeling van de call. Daarnaast zorg je voor het genereren van de afgesproken rapportages en operational reviews.

 

Jouw profiel

  • Je bent communicatief vaardig en service gericht
  • Je staat voor een goede klantenservice met begrip voor de belangen van de klant en Intersolve
  • Je kunt planmatig werken en prioriteiten stellen, ook onder druk
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en bent bereid om stand-by diensten te draaien
  • Je hebt ervaring met het efficiënt inrichten van processen middels de LEAN methodiek
  • Ervaring met het opstellen van SLA rapportages voor klanten
  • Je kunt klant verwachtingen managen door duidelijk aan te geven wat de klant wanneer kan verwachten
  • Je neemt verantwoordelijkheid voor de gemelde incidenten en service requests
  • Met je inlevingsvermogen ben je in staat om tactisch om te gaan met klachten en ontevreden klanten

 

Opleiding/ achtergrond

Je voelt je thuis in een IT-technische omgeving, klantgericht, neemt graag eigenaarschap en hebt een pro actieve houding. Je bent continue bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Verder herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • Minimaal een HBO opleiding
  • Affiniteit met ICT en informatie analyses
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het afhandelen van incidenten en serviceverzoeken voor IT en/of financiële diensten
  • Ervaring met het werken met een ticketing systeem zoals JIRA
  • Ervaring met BI rapportage tools zoals Microsoft Reporting, DWH en Qlikview is een pré
  • Goede kennis van Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen en kunt complexe vragen doorgronden
  • Kennis van ITIL processen
  • Je werkt prettig in een team, bent collegiaal, zelfstandig en leergierig

 

Wij bieden:

  • Een zeer interessante functie in het hart van een groeiende organisatie
  • Een fulltime functie (0,8 – 1 FTE)
  • Salaris is marktconform
  • 27 vakantiedagen
  • Bedrijfsfitnessplan
  • Winstdelingsregeling
  • Onbeperkt toegang tot een online learningsplatform
  • Laptop en mobiele telefoon

 

Informatie:

Zoek jij een dynamische werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit jouw carrière te halen? Neem dan contact op met Engelbert Spronk (Manager Customer Support) via engelbert.spronk@intersolve.nl voor meer informatie over de functie of stuur je CV en motivatie naar Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl