Functie omschrijving

Als Customer Support Medewerker bij Intersolve ben je verantwoordelijk voor de registratie, het analyseren en oplossen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor een breed scala van vragen, verstoringen of verzoeken.

 

Je helpt de organisatie door de juiste vragen te stellen en voldoende informatie te verzamelen in je gesprekken met klanten. Samen met je collega’s van het Customer Support team streef je er altijd naar om klanten binnen de scherpe afspraken te helpen. In jouw rol streef je naar het vinden van een zo goed mogelijke oplossing voor de klant en zoek je altijd verbeteringen in de bestaande werkprocessen.

 

Jouw profiel

  • Dienstverlening zit in je bloed, je bent pas tevreden als de klant écht geholpen is
  • Communiceren met klanten via telefoon en mail gaat je soepel af
  • Je kunt in je werk de belangen van de klant en Intersolve goed tegen elkaar afwegen
  • Onder druk werk je het beste en weet je orde en rust te bewaren
  • Het is voor jou geen probleem om buiten kantoortijden standby diensten te draaien, net als de rest van het team is flexibiliteit voor jouw niet vreemd
  • Je hebt ervaring met het efficiënt inrichten van processen middels de LEAN methodiek
  • Je kunt klantafspraken en klantverwachtingen managen, jij houdt je aan je afspraken
  • Als jij een probleem of aanvraag oppakt, laat je het niet meer los tot je het hebt opgelost of hebt laten oplossen
  • Complexe techniek is voor jou een uitdaging, je bent nieuwgierig en vindt het leuk om je te verdiepen in ingewikkelde functionele infrastructuur of programmatuur

 

Opleiding/ achtergrond

Je voelt je thuis in een IT-technische omgeving, bent klantgericht, neemt graag eigenaarschap en hebt een pro actieve houding. Je bent continue bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Verder herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • Minimaal een HBO opleiding
  • Affiniteit met ICT
  • Goede kennis van Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen en kunt complexe vragen doorgronden
  • Je werkt prettig in een team, bent collegiaal, zelfstandig en leergierig
  • Ervaring met het afhandelen van incidenten en serviceverzoeken voor IT en/of financiële diensten is een pré
  • Ervaring met het werken met een ticketing systeem zoals JIRA is een pré
  • Ervaring met BI rapportage tools zoals Microsoft Reporting, DWH en Qlikview is een pré
  • Kennis van ITIL processen is een pré

Wij bieden:

  • Een zeer interessante functie in het hart van een groeiende organisatie
  • Een fulltime functie (0,8 – 1 FTE)
  • Salaris is marktconform
  • 27 vakantiedagen
  • Een goede pensioenregeling
  • Bedrijfsfitnessplan
  • Winstdelingsregeling
  • Onbeperkt toegang tot een online learningsplatform
  • Laptop en telefoon

Procedure:

Wanneer je cv is ontvangen zal er na de selectie een eerste gespreksronde plaatsvinden, wanneer deze voor beide partijen goed is doorlopen zal er een tweede en laatste gesprek volgen. Is er een match dan volgt er een aanbieding. Tevens volgt er een verzoek tot een VOG, referenten onderzoek en eventueel een (social media) screening. Je CV blijft bewaard tijdens de procedure, wanneer er een match is zullen alle andere CV’s worden verwijderd.

 

Informatie:

Zoek jij een dynamische werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit jouw carrière te halen? Neem dan contact op met Engelbert Spronk (Manager Customer Support) via engelbert.spronk@intersolve.nl of +31 (0)6 8356 1155. voor meer informatie over de functie of stuur je CV en motivatie naar Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl