Cultuur en het team

Wij zijn een informele organisatie waarbij eerlijkheid en transparantie belangrijk zijn. Klanten typeren Intersolve als betrouwbaar, professioneel, technisch en vriendelijk. Loyaliteit en collegialiteit zijn vanzelfsprekend. Naaste een moderne en dynamische werkomgeving bieden we een hoge mate van zelfstandigheid waarbij veel ruimte is voor persoonlijke groei en vakinhoudelijke ontwikkeling. Naast het harde werken, is er ook voldoende ruimte voor ontspanning. We verrassen onze medewerkers regelmatig met leuke activiteiten en attenties.

 

Jouw werkomgeving

Als Customer Support Engineer maak je deel uit van de afdeling Customer Support. Je zit in een dynamische omgeving waarin je nauw contact hebt met onze klanten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor een breed scala van vragen, verstoringen of verzoeken.

 

Wat ga je doen?

Je helpt de organisatie door de juiste vragen te stellen en voldoende informatie te verzamelen in je gesprekken met klanten. Samen met je collega’s van het Customer Support team streef je er altijd naar om klanten binnen de scherpe afspraken te helpen. In jouw rol streef je naar het vinden van een zo goed mogelijke oplossing voor de klant.

 

Jouw profiel

  • Dienstverlening zit in je bloed, je bent pas tevreden als de klant écht geholpen is
  • Communiceren met klanten via telefoon en mail gaat je soepel af, je krijgt energie van veelvuldig klantcontact
  • Je kunt in je werk de belangen van de klant en Intersolve goed tegen elkaar afwegen
  • Het is voor jou geen probleem om buiten kantoortijden standby diensten te draaien, net als de rest van het team is flexibiliteit voor jouw niet vreemd
  • Jij houdt je aan je afspraken met klanten en collega’s
  • Als jij een probleem of aanvraag oppakt, laat je het niet meer los tot je het hebt opgelost of hebt laten oplossen

 

Opleiding/ achtergrond

Je voelt je thuis in een IT-technische omgeving, bent klantgericht, neemt graag eigenaarschap en hebt een pro actieve houding. Je bent continue bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Verder herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • Minimaal een MBO opleiding
  • Goede kennis van Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je beschikt over een goed analytisch vermogen
  • Je werkt prettig in een team, bent collegiaal, zelfstandig en leergierig
  • Ervaring met het afhandelen van incidenten en serviceverzoeken voor IT en/of financiële diensten is een pré
  • Ervaring in een technische (complexe) omgeving is een pre
  • Ervaring met het werken met een ticketing systeem zoals JIRA is een pré
  • Kennis van ITIL processen is een pré

Wij bieden:

  • Maandsalaris tussen de € 2.500 en € 3.500,- afhankelijk van de kennis en ervaring
  • Ergonomisch werken en sporten met korting
  • Flexibel werken gedeeltelijk vanuit huis
  • 27 vakantiedagen
  • Winstdelingsregeling
  • Gunstige pensioenregeling
  • Laptop en telefoon
  • Ruime opleidingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot een e-learningplatform
  • Een modern kantoor met eigen parkeergelegenheid

 

Procedure:

Wanneer je cv is ontvangen zal er na de selectie een eerste gespreksronde plaatsvinden, wanneer deze voor beide partijen goed is doorlopen zal er een tweede en laatste gesprek volgen. Is er een match dan volgt er een aanbieding. Tevens volgt er een verzoek tot een VOG, referenten onderzoek en eventueel een (social media) screening. Je CV blijft bewaard tijdens de procedure, wanneer er een match is zullen alle andere CV’s worden verwijderd.

 

Informatie:

Zoek jij een dynamische werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit jouw carrière te halen? Neem dan contact op met Maxime Kole (Manager Customer Support) via maxime.kole@intersolve.nl. Voor meer informatie over de functie of stuur je CV en motivatie naar Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl