Wij zoeken een delivery manager die samen met de klant kijkt naar de best mogelijke oplossingen en deze deliveryplannen uit kan werken. Als delivery manager werk je samen met mensen uit verschillende disciplines en met verschillende achtergronden. Ten eerste heb je veel contact met de gebruikers van de diensten die je levert. Daarnaast kun je in aanraking komen met kassa leveranciers , web- en app bouwers en houd je korte lijnen met  de interne afdelingen Customer Support, IT-OPS, Sales en R&D die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de ict-deliveryplannen. Ook overleg je met de manager en/of opdrachtgevers.

 

In het kort:

  • De Delivery Manager overziet het gehele proces van start tot aan de oplevering
  • De uitvoering bestaat uit het mobiliseren van allerlei mensen en hulpmiddelen om het project te realiseren. Zoals op laten stellen van service contracten, (deel)begroting, begeleiden van de uitvoering van het deliveryplan en concept-facturering.
  • De Delivery Manager regelt afspraken, houdt agenda’s en planningen bij, vergroot de klanttevredenheid maar bepaalt ook de scope en stelt risico’s vast.
  • De Delivery Manager lost knelpunten en problemen op en is in staat om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden.
  • De Delivery Manger een signalerende functie in situaties waarbij het gaat om de planning en kwaliteiten van projecten. Vanuit deze rol gezien is het van belang een teamgeest te kweken, waarbij de samenwerking wordt aangemoedigd.
  • Het maken van een PID met een heldere scoop, het vastleggen van voortgangsmeetings en verantwoordelijk voor de overdracht van project naar beheer, opstellen van detailplannen
  • Het kunnen vertalen van marketing vraagstukken

Jouw profiel

  • Een praktische aanpak en een gestructureerde manier om problemen in kaart te brengen
  • Klantverwachtingen kunnen managen. Duidelijk kunnen aangeven wat de klant mag verwachten
  • Projectmatig kunnen werken met meerdere projecten tegelijk
  • Accurate instelling
  • Helicopter view
  • Deadlines halen binnen de planning
  • Prioriteiten stellen
  • Continue klant en key-spelers informeren over voortgang en tijdig aan de bel trekken
  • communiceren met verschillende stakeholders op verschillende niveau’s
  • Flexibel en snel kunnen schakelen
  • Verantwoordelijk voor projectadministratie en –archief
  • Servicegerichte opstelling naar klanten en collega’s

Opleiding/ achtergrond

  • HBO werk en denk niveau
  • Jij wordt enthousiast van organiseren en regelen
  • Kennis van project en delivery management en minimaal twee jaar ervaring in deze richting.
  • Affiniteit met software ontwikkeling
  • Affiniteit en kennis van ITLL of gelijksoortige project methodieken.
  • Ervaring met giftcard en /of loyalty diensten is een pre
  • Ervaring met Retail is een pré

Wij bieden:

  • Een zeer interessante functie in het hart van een groeiende organisatie
  • Een fulltime functie (0,8 – 1 FTE)
  • Salaris is marktconform
  • 27 vakantiedagen
  • Bedrijfsfitnessplan
  • Winstdelingsregeling
  • Leaseauto
  • Laptop en telefoon

 

Procedure:

Wanneer je cv is ontvangen zal er na de selectie een eerste gespreksronde plaatsvinden, wanneer deze voor beide partijen goed is doorlopen zal er een tweede en laatste gesprek volgen. Is er een match dan volgt er een aanbieding. Tevens volgt er een verzoek tot een VOG, referenten onderzoek en eventueel een (social media) screening. Je CV blijft bewaard tijdens de procedure, wanneer er een match is zullen alle andere CV’s worden verwijderd.

 

Informatie:

Je sollicitatie met CV kun je richten aan Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl. Voor meer informatie met betrekking tot de functie kun je contact opnemen met Wenny van de Rijt via wenny.rijt@intersolve.nl