Functieomschrijving:

Ondersteunen directie en management bij het besturen en beheersen van de organisatie, met de nadruk op de financiële huishouding. Belangrijke verantwoordelijkheden zijn het geven van financiële informatie, beoordelen van financiële risico’s en het opstellen van financiële rapportages en de begroting.

 

Dit betekent in de dagelijkse praktijk:

  • Het opstellen van periodieke financiële en managementrapportages met daarin analyse van verschillen tussen voorgaand jaar (ontwikkeling) en begroting;
  • Ontwikkelen, controleren en bijhouden van (nieuwe) rapportages en dashboards;
  • Bewaken en rapporten over gedefinieerde KPI’s;
  • Opmaken, bespreken en bewaken van jaarlijkse begroting;
  • Het overzicht bewaken over de gevoerde administraties, o.a. volledigheid, correct en tijdig verwerken data en uitvoeren controles op beheerde gelden;
  • Het beoordelen van de impact van nieuwe klanten voor de werkzaamheden en processen bij de afdeling Finance. Ondersteunt bij de inrichting van nieuwe klanten;
  • (mede) Aanspreekpunt voor de accountant voor het opvragen van stukken, opstellen van de dossier en geven van toelichting bij de jaarrekening;
  • Opstellen van Btw-aangiften en controle van de door het accountantskantoor opgestelde Vpb-aangifte;
  • Maken van analyse voor bepalen van rendement (toegevoegde waarde) van de verschillende producten;
  • Het voorkomen dan wel tijdig signaleren, corrigeren en rapporteren van administratieve onvolkomenheden;
  • Mede uitvoeren van controles (transactiemonitoring en sanctiescreening) voor de autorisatie van betalingen;
  • Het actief bewaken van ouderdomsanalyse debiteuren en crediteuren portefeuille door middel van periodieke rapportages.

Jouw Profiel

  • Accuraat en precies kunnen werken
  • Brede financiële interesse
  • Hoge mate van zelf controlerend vermogen op juistheid en accuraatheid
  • Integer, consequent en dienstverlenend
  • Financieel logisch kunnen denken en handelen
  • Zelfstandig excelleren binnen teamverband waarbij algemeen belang voorop staat
  • Hands on mentaliteit
  • Op een praktische manier problemen kunnen en willen oplossen zonder in ad hoc oplossingen te vervallen
  • Pragmatisch als het kan, procesmatig waar het moet

Opleiding/ achtergrond

Jij bent flexibel (geen 9-5 mentaliteit), klantgericht, je neemt graag eigenaarschap en hebt een pro actieve houding. Je bent continue bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Verder herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Analytisch vaardig
  • Bij voorkeur een Wft Basis certificaat (dit is een pré, maar geen must)
  • Enkele jaren relevante werkervaring op een Financiële Administratie
  • Affiniteit met IT
  • Kennis van PowerBI
  • Ervaring met financieel/administratie pakketten, kennis van Business Central is een pré
  • Kennis van Microsoft Office noodzakelijk

Wij bieden:

  • Een fulltime functie (1 FTE)
  • Maandsalaris tussen de 3070,- en 5037,- afhankelijk van de kennis en ervaring
  • Een zeer interessante functie in het hart van een groeiende organisatie bij een werkgever met een brede naamsbekendheid en betrouwbare reputatie.
  • Ergonomisch werken en sporten met korting
  • Flexibel werken gedeeltelijk vanuit huis
  • 27 vakantiedagen
  • Winstdelingsregeling
  • Gunstige pensioenregeling
  • Ruime opleidingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot een e-learningplatform
  • Een modern kantoor met eigen parkeergelegenheid

Informatie:

Zoek jij een dynamische werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit jouw carrière te halen? Neem dan contact op met Siham Hajji (Manager Financiële Administratie) via siham.hajji@intersolve.nl voor meer informatie over de functie of stuur je CV en motivatie naar Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl