Functieomschrijving:

Het op de juiste en ordentelijke wijze verzorgen van het betalingsverkeer van Intersolve en het ondersteunen van de financiële administratie.

 

Dit betekent in de dagelijkse praktijk:

  • Controle werkzaamheden AO/IC
  • Verwerken, aansluiten en controleren betalingen vanuit Stichting derden gelden
  • Handmatige facturaties verwerken
  • Debiteurenbeheer
  • Allround financiële administratieve taken t.b.v. de eigen entiteiten;
  • Verbeteren aanbrengen in het proces.
  • Het op juiste wijze opvragen, opslaan van administratief relevante documentatie zoals dagafschriften en rapportages.
  • Het op juiste wijze op- en afvoeren c.q. wijzigingen van klantengegevens.
  • Het plannen, managen en coördineren van alle algemene en voorkomende werkzaamheden op financieel en administratief gebied van de St. Derdengelden zoals debiteuren en crediteuren administratie.
  • Het voorkomen dan wel tijdig signaleren en corrigeren van administratieve onvolkomenheden
  • Het ondersteunen van collega’s binnen de afdeling Financiële Administratie

Jouw Profiel

  • Je bent breed financieel geïnteresseerd
  • accuraat en in staat jezelf te controleren
  • integer, consequent en dienstverlenend
  • communicatief vaardig
  • service- en kwaliteitsgericht
  • zelfstandig
  • professioneel

Opleiding/ achtergrond

Jij bent flexibel (geen 9-5 mentaliteit), klantgericht, je neemt graag eigenaarschap en hebt een pro actieve houding. Je bent continue bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Verder herken je jezelf in de volgende kenmerken:

  • Minimaal administratieve MBO opleiding.
  • Analytisch vaardig
  • Bij voorkeur een WFT Basis certificaat (dit is een pré, maar geen must).
  • Enkele jaren relevante werkervaring op financiële Administratie.
  • Affiniteit met IT
  • Ervaring met financieel/administratie pakketten, kennis van Navision is een pré.
  • Kennis van Microsoft Office noodzakelijk.

Wij bieden:

  • Een fulltime functie (0,8 – 1 FTE)
  • Een zeer interessante functie in het hart van een groeiende organisatie bij een werkgever met een brede naamsbekendheid en betrouwbare reputatie
  • Ruimte voor ondernemerschap, initiatief en ontwikkeling.
  • Een marktconform salaris
  • 27 vakantiedagen
  • Deelname aan een Bedrijfsfitnessplan
  • Een goede pensioenregeling
  • Een winstdelingsregeling
  • Een laptop en telefoon

 

Informatie:

Zoek jij een dynamische werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit jouw carrière te halen? Neem dan contact op met Siham Hajji (Manager Financiële Administratie) via siham.hajji@intersolve.nl voor meer informatie over de functie of stuur je CV en motivatie naar Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl