Cultuur en het team
Wij zijn een informele organisatie waarbij eerlijkheid en transparantie belangrijk zijn. Klanten typeren Intersolve als betrouwbaar, professioneel, technisch en vriendelijk. Loyaliteit en collegialiteit zijn vanzelfsprekend. Naaste een moderne en dynamische werkomgeving bieden we een hoge mate van zelfstandigheid waarbij veel ruimte is voor persoonlijke groei en vakinhoudelijke ontwikkeling. Naast het harde werken, is er ook voldoende ruimte voor ontspanning. We verrassen onze medewerkers regelmatig met leuke activiteiten en attenties.
Jouw werkomgeving
Als Projectmanager maak je deel uit van de afdeling Projectmanagement. Je werkt op het snijvlak van IT en Retail in een transactionele financiële omgeving en hebt nauw contact met de afdelingen Sales, Operations, Finance en R&D. Daarnaast heb je natuurlijk veel contact met onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Projectmanager bij Intersolve zorg je voor vlekkeloze implementatie van de klant- en interne projecten. Je stelt samen met de klant de planning op, bewaakt het implementatie proces, overziet de samenhang en impact waardoor het project volgens afspraak gerealiseerd kan worden.
Dit doe je voor projecten van veel Nederlandse bekende merken en retailers, maar ook voor kleinere innovatieve Fintech bedrijven. Je werkt samen met mensen uit verschillende disciplines en met verschillende achtergronden. Je hebt veel contact met de medewerkers van onze klanten. Daarnaast heb je contacten met kassa leveranciers , web- en app bouwers en houd je korte lijnen met de interne afdelingen, die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de ict-deliveryplannen. Interne projecten zijn vaak gericht op nieuwe features die grensoverschrijdend ontwikkeld worden door verschillende ontwikkelteams binnen Intersolve. Ook overleg je met managers en/of opdrachtgevers.
Kortom als projectmanager:
- Overzie je het gehele proces van start tot aan de oplevering
- Mobiliseer je allerlei mensen en hulpmiddelen om het project te realiseren. Zoals op laten stellen van service contracten, (deel)begroting, begeleiden van de uitvoering van het projectplan en concept-facturering.
- Regel je afspraken, houd agenda’s en planningen bij, vergroot de klanttevredenheid maar bepaalt ook de scope en stelt risico’s vast.
- Los je knelpunten en problemen op en ben je in staat om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden.
- Heb je een signalerende functie in situaties waarbij het gaat om de planning en kwaliteiten van projecten. Je creëert een teamgeest waarbij je samenwerking aangemoedigd maar ook begrip hebt voor andere belangen en prioriteiten.
- Maak je voor de complexe projecten een projectplan met een heldere scope, Leg je de voortgangsmeetings vast en zorg je voor de overdracht van project naar beheer. Voor de kleinere projecten leg je altijd de scope en de afspraken vast.
- Kun je makkelijk schakelen door marketingplannen te vertalen naar ICT oplossingen en andersom natuurlijk.
Jouw profiel
- Je houdt van een praktische aanpak maar werkt daarbij wel gestructureerd en secuur
- Je kunt in je werk de belangen van de klant en Intersolve goed tegen elkaar afwegen
- Je laat je niet gek maken en weet tijdens drukte orde en rust te bewaren
- Dit doe je ook voor meerdere projecten tegelijkertijd en kunt daarbij ook goed de prioriteit bepalen.
- Je communiceert helder en makkelijk met verschillende belanghebbenden
- Plannen en dienstverlening zit in je bloed, je bent pas tevreden als het project is opgeleverd naar ieders tevredenheid
Wat heb je nodig voor deze functie?
Je bent van nature gestructureerd en houdt van plannen bij het realiseren van je doelen. Je vraagt door als je iets niet begrijpt en stuurt bij als je denkt dat het behalen van de doelstelling in gevaar komt. Je voelt je thuis in een IT-technische omgeving, bent klantgericht, neemt graag eigenaarschap en hebt een proactieve houding.
- HBO werk- en denkniveau, aangevuld met kennis van projectmanagement en de meest gehanteerde ‘best practices’ (zoals Scrum /Agile.)
- Jij wordt enthousiast van organiseren, plannen en regelen en bent hierin een zelfstarter.
- Meerjarige relevante werkervaring in een IT organisatie, retail of in de Financiele dienstverlening.
- Affiniteit met software ontwikkeling.
- Goede kennis van Nederlandse en Engelse taal
- Communicatief vaardig
Wij bieden:
- Maandsalaris tussen de € 3.200 en € 6.000,- afhankelijk van de kennis en ervaring
- leaseauto of mobilietsregeling
- Ergonomisch werken en sporten met korting
- Flexibel werken gedeeltelijk vanuit huis
- 27 vakantiedagen
- Winstdelingsregeling
- Gunstige pensioenregeling
- Laptop en telefoon
- Ruime opleidingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot een e-learningplatform
- Een modern kantoor met eigen parkeergelegenheid
Informatie:
Herken jij je in deze omschrijving maar voldoe je niet 100% aan de beschreven punten? Neem vooral contact op, we zien uit naar jouw motivatie!
Neem voor meer informatie over de functie of het sturen van je CV en motivatie contact op met Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl