Cultuur en het team

Wij zijn een informele organisatie waarbij eerlijkheid en transparantie belangrijk zijn. Klanten typeren Intersolve als betrouwbaar, professioneel, technisch en vriendelijk. Loyaliteit en collegialiteit zijn vanzelfsprekend. Naaste een moderne en dynamische werkomgeving bieden we een hoge mate van zelfstandigheid waarbij veel ruimte is voor persoonlijke groei en vakinhoudelijke ontwikkeling. Naast het harde werken, is er ook voldoende ruimte voor ontspanning. We verrassen onze medewerkers regelmatig met leuke activiteiten en attenties.

 

Jouw werkomgeving

Als servicemanager maak je deel uit van de afdeling Operations. Je werkt op het snijvlak van IT en Retail in een transactionele financiële omgeving. Je rapporteert aan de COO.

 

Wat ga je doen?

Als Service Manager bij Intersolve ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de afspraken die zijn gemaakt met onze klanten. Samen met de operationele afdelingen en sales zorg jij ervoor dat verbeteringen en aanpassingen in de dienstverlening worden geborgd binnen Intersolve.

 

Je helpt de interne organisatie door de juiste vragen te stellen en voldoende informatie te verzamelen in je gesprekken met klanten. Samen met je collega’s streef je er altijd naar om klanten te helpen binnen de afgesproken kaders. In jouw rol neem je de verantwoordelijkheid om ook het klantbelang binnen de organisatie te vertegenwoordigen en zoek je naar verbeteringen in de bestaande werkprocessen.

 

Kortom als servicemanager

  • Stem je het gewenste serviceniveau af op de te leveren diensten, de manier waarop dit wordt gemeten en de wijze waarop het serviceniveau wordt gerapporteerd
  • Heb je een coördinerende rol bij het inventariseren van klantwensen ten aanzien van wijzigingen op bestaande dienstverlening en afstemming hierover met de betrokken partijen
  • Beheer en onderhoud je de SLA’s
  • Bespreek je de SLA rapportages met klanten (en stelt deze op)
  • Signaleer en analyseer je knelpunten bij de uitvoering van dienstverlening vanuit klantperspectief. Je initieert verbeteringen, belegt dit bij betrokkenen, monitort de voortgang en draagt zorg voor de communicatie
  • Je monitort de voortgang van changes voor klanten en draagt zorg voor de communicatie over planning en voortgang

 Jouw profiel

  • Dienstverlening zit in je bloed, je bent pas tevreden als de klant écht geholpen is
  • Je kunt in je werk de belangen van de klant en Intersolve goed tegen elkaar afwegen
  • Je laat je niet gek maken en weet tijdens drukte orde en rust te bewaren
  • Je durft de regie te nemen, je communiceert helder, je hebt oog voor de belangen in de organisatie en wat dat voor effect heeft op jouw aanpak
  • Ownership is voor jou vanzelfsprekend
  • Je bent accuraat en kunt klantafspraken en klantverwachtingen managen
  • Als jij een probleem of aanvraag oppakt, laat je het niet meer los tot je het hebt opgelost of hebt laten oplossen
  • Met je inlevingsvermogen ben je in staat om tactisch om te gaan met klachten en ontevreden klanten

Wat heb je nodig voor deze functie?

Je bent van nature nieuwsgierig en gaat op zoek naar de vraag achter de vraag. Je krijgt mensen in beweging en hebt ruime ervaring met stakeholdermanagement. Je voelt je thuis in een IT-technische omgeving, bent klantgericht, neemt graag eigenaarschap en hebt een proactieve houding.

Functie eisen

  • Wo/HBO werk- en denkniveau, aangevuld met kennis van IT-processen en de meest gehanteerde ‘best practices’ (zoals ITIL en LEAN)
  • Opleiding bij voorkeur op het gebied van informatica
  • Meerjarige relevante werkervaring in een IT-organisatie met het borgen en continue verbeteren van processen
  • Goede kennis van Nederlandse en Engelse taal
  • Communicatief vaardig

Wij bieden:

  • Maandsalaris tussen de € 4.000 en € 6.000,- afhankelijk van de kennis en ervaring
  • Ergonomisch werken en sporten met korting
  • Flexibel werken gedeeltelijk vanuit huis
  • 27 vakantiedagen
  • Winstdelingsregeling
  • Gunstige pensioenregeling
  • Laptop en telefoon
  • Ruime opleidingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot een e-learningplatform
  • Een modern kantoor met eigen parkeergelegenheid

Informatie:

Herken jij je in deze omschrijving maar voldoe je niet 100% aan de beschreven punten? Neem vooral contact op, we zien uit naar jouw motivatie!

Neem voor meer informatie over de functie of het sturen van je CV en motivatie contact op met Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl