Functie omschrijving

 

Als Technical Support Engineer bij Intersolve zal je kennis maken met een scala aan activiteiten op het gebied van infrastructuur, ontwikkeling en probleemoplossing en draag je de verantwoordelijkheid voor het verbeteren en automatiseren van de deployment pipelines van de IT omgeving. Je werkt in een klein multidisciplinair team en deze bieden een breed scala aan interne desktop- en applicatieondersteuning, terwijl we ook de ontwikkeling van .Net applicaties gehost in de cloud beheren.

 

Jouw profiel

 Je bent mede verantwoordelijk voor het in samenspraak met R&D ontwikkelen, uitrollen en onderhouden van ons platform.

  • Ondersteunen van het Customer Support als 2e lijns escalatie
  • Business as usual onderhoud
  • Samenwerken met onze productmanagementteams aan productontwikkelingsprojecten

Opleiding/ achtergrond

Jij bent flexibel, klantgericht, je neemt graag initiatief en je bent continue bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Verder herken je jezelf in de volgende kenmerken:

 

  • HBO/ WO werk- en denk niveau
  • Problemen oplossen is jouw passie
  • Ondersteuningservaring voor zakelijke toepassingen
  • Je bent gefascineerd door technische uitdagingen en denkt out of the box
  • Hands-on teamspeler en proactief
  • Je hebt kennis van Azure
  • Je hebt affiniteit met internettechnologieën en kennis van technische processen (SQL / HTML / JavaScript / .Net / API’s).
  • Clouddiensten (AWS, Azure)
  • ElasticSearch
  • .Net / ASP.Net Core

Wij bieden:

  • Een zeer interessante functie in het hart van een groeiende organisatie
  • Een fulltime functie
  • Salaris is marktconform
  • 27 vakantiedagen
  • Bedrijfsfitnessplan
  • Winstdelingsregeling

Procedure:

Wanneer je cv is ontvangen zal er na de selectie een eerste gespreksronde plaatsvinden, wanneer deze voor beide partijen goed is doorlopen zal er een tweede en laatste gesprek volgen. Is er een match dan volgt er een aanbieding. Tevens volgt er een verzoek tot een VOG, referenten onderzoek en eventueel een (social media) screening. Je CV blijft bewaard tijdens de procedure, wanneer er een match is zullen alle andere CV’s worden verwijderd.

 

Informatie:

Zoek jij een dynamische werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit jouw carrière te halen? Stuur je sollicitatie met CV aan Stefan van der Zijden via stefan.zijden@intersolve.nl. Voor meer informatie met betrekking tot de functie kun je contact opnemen Marcel Kooistra (Manager IT-Operations) via marcel.kooistra@intersolve.nl