Administratief en financieel platform
Via het administratieve en financiële Trade platform worden alle verkopen van cadeaukaarten afgehandeld die niet via fysieke winkels verlopen. Het platform is een sterk op workflow gebaseerd systeem dat het registreren, bestellen, factureren, betalingen, plaatsen van herhaalorders volledig automatiseert. Je kunt hiermee bestellingen online via een Trade Portal uitvoeren, maar een koppeling met een bestaande webshop is ook mogelijk.
Flexibel, veilig en eenvoudig
Door gebruik te maken van de mogelijkheden van Trade heb je grip op het beheer en onderhoud van cadeaukaarten en verpakkingen voor distributiedoeleinden. Het invoeren van bestellingen via callcenter of webshop is via dit platform snel en veilig te realiseren.
Commerciële afspraken
Je commerciële afspraken over toeslagen, kortingen, combinaties en beschikbaarheid zijn in een handomdraai vastgelegd in het Trade platform. Het is ook mogelijk hierin de kortings- of kredietafspraken die je met je zakelijke klanten hebt gemaakt op te nemen. De facturatie en verwerking van de betalingen verloopt automatisch via het Trade platform en je bent altijd verzekerd van een veilige verwerking van de betalingsstroom.
Diverse aflevermethodes
De afnemer kan kiezen uit diverse aflevermethodes en verzendmogelijkheden voor digitale cadeaukaarten zoals E-mail, post, bulk/bestanden. Fysieke kaarten worden per post of via retailpartners afgeleverd.