Branded Currency: optimaliseer de customer journey

Met de opmars van digital en mobile in het retaillandschap ontstaat de mogelijkheid om alle verzuilde spaar- en betaalproducten te integreren binnen Branded Currency.

 

Wat is Branded Currency?

Branded Currency is digitaal, geïntegreerd gebruik maken van combinaties van betaal- en loyaliteitsmogelijkheden, uitgevoerd via een mobile wallet.
Je betaalt, krijgt korting, rekent af met een cadeaukaart, verzilvert je coupons en promotiecodes en spaart je loyaliteitspunten binnen één klik bij de kassa of webshop. Het is met Branded Currency niet meer nodig om bij offline winkels afzonderlijk je kortingscoupon te scannen, je klantenpas te scannen, een betaalmethode en betaalkaart te selecteren om daarna alsnog de (rest) betaling uit te voeren.

 

Optimaliseren van de customer journey

Deze nieuwe trend om alle afrekenmomenten te integreren in een Branded Currency die uniek is voor een winkelketen of webshop, biedt kansen voor het optimaliseren van de customer journey in jouw winkel. Branded Currency is onderdeel van de Branded Customer propositie, waar veel partijen momenteel mee actief zijn. Door het verhogen van de customer engagement met inzet van Branded Currency versterk je je merk of formule optimaal.


Ultieme Branded Currency

Het toevoegen van een betaalfunctie biedt je de mogelijkheid het concept Branded Currency verder uit te bouwen en te verstevigen binnen je organisatie.

 

Verder bouwen aan cadeaukaart- en loyaliteitssystemen

Branded Currency is het logische vervolg op de technische mogelijkheden van cadeaukaarten en loyaliteitssystemen. Het transactieplatform van Intersolve is klaar om de verschillende typen diensten eenvoudig samen te laten werken en te implementeren in jouw organisatie.

Neem contact op met ons Sales team voor meer informatie over hoe jij Branded Currency met ons kunt toepassen.